Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Αλίκη Χρυσοχού: Η Κύπρια που έκλεψε τις εντυπώσεις στο Britain's Got Talent


Γιατί η ιστορία της σκόρπισε συγκίνηση σε κριτές και κοινό
Η Κύπρια Αλίκη Χρυσοχού ήταν αυτή που έκλεψε τις εντυπώσει στο χθεσινό επεισόδιο του reality Britain Got Talent. Ερμηνεύοντας το τραγούδι των, Evanescence’s, Bring Me To Life κατάφερε να μαγέψει κριτές και κοινό με την εκπληκτική φωνή της.  Η ίδια με το τέλος της ερμηνείας της είπε ότι είναι ευλογημένη που στεκόταν στη σκηνή εκείνο το βράδυ.  «Πριν λίγα χρόνια διαγνώστηκα με εγκεφαλίτιδα. ¨Ότι είχα μάθει ως παιδί είχα χαθεί από τη μνήμη. Δεν μπορούσα να μιλήσω, να διαβάσω, να γράψω να περπατήσω. Η μητέρα μου τα έκανε όλα. Με ταΐζε, με έκανε μπάνιο.  Ήταν η φωνή μου όταν δεν μπορούσα να μιλήσω.  Όταν ήμουν στο νοσοκομείο άρχισε να μου τραγουδά ένα βράδυ και τότε ήταν η πρώτη φορά που άρχισα να αντιδρώ σιγοτραγουδώντας – μετά από πάρα πολύ καιρό. ¨Όλα έγιναν σε διάστημα 10 ημέρων. Δεν μπορούσα να γράψω, να περπατήσω, να διαβάσω. Μετά το τραγούδι έγινε όλη μου η ζωή».  Η Αλίκη πήρε πολύ θετικά σχόλια και για την επιλογή του τραγουδιού της που έχει το στίχο  “Bring Me To Life” ( φέρε με πίσω στη ζωή) ενώ η κριτής Amanda Holden είπε: “ Δεν μπορώ να φανταστώ τι σκέφτεται η μητέρα σου. Τα λόγια είναι πολύ λυπηρά – το τραγούδι ήταν για τη μητέρα σου". Ο Simon Cowell, ο αυστηρός κριτής λύγισε και αυτός λέγοντάς της «Δεν θέλω να φύγεις. Υπάρχει κάτι πολύ συγκινητικό. Ακούγοντας την ιστορία σου, όλοι θέλουν να τα πας καλά. Αυτό είναι το πιο εύκολο ναι που είπα ποτέ σε διαγωνιζόμενο για να περάσει στην επόμενη φάση». Αυτό θα πει δύναμη ψυχής, Μπράβο Αλίκη!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου