Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Στέφανος Μιχαήλ: Alpha Male




Ζεν πρεμιέ ή ένα ατόφιο λαϊκό παιδί; Ο ανερχόμενος ηθοποιός Στέφανος Μιχαήλ, έχει το προνόμιο να συνδυάζει και τα δύο αυτά προσόντα, δηλαδή ωραία εμφάνιση και ντόμπρο χαρακτήρα, γεγονός που τον καθιστά ακαταμάχητο σε όλες τις γυναίκες.
Είναι μόλις 22 ετών, αλλά δείχνει πολύ πιο ώριμος για την ηλικία του. Η εξωτερική του εμφάνιση έρχεται σε αντίθεση με την απλότητα του χαρακτήρα του. Το γεγονός ότι μεγάλωσε σε μία μικρή κοινότητα και όχι στην πόλη, σε δύσκολες συνθήκες, με άλλα βιώματα και διαφορετικές εικόνες, συνέβαλε αρκετά σε αυτό. Συναντηθήκαμε μία Τρίτη απόγευμα, λίγο πριν δύσει ο ήλιος, στην Καλαβασό, μερικά μόνο λεπτά μακριά από το Ζύγι. Ένα γραφικό μέρος, όπου η παράδοση της Κύπρου συναντά την άγρια ομορφιά της φύσης. Αφού πρώτα με ξενάγησε στα μεταλλεία και έπειτα στο επιβλητικό φράγμα της Καλαβασού (το τοπίο είναι απερίγραπτο), καθίσαμε στην αυλή του παραδοσιακού καφενείου, στο κέντρο της πλατείας και πίνοντας κυπριακό καφέ, ξεκινήσαμε την κουβέντα μας, έχοντας από τη μία πλευρά το τούρκικο τζαμί και από την άλλη την εκκλησία, να φανερώνουν τα ιστορικά στοιχεία της γύρω περιοχής.
Πώς είναι να μεγαλώνεις σε ένα χωριό;
Πιστεύω πολύ πιο ωραία απ' ό,τι να μεγαλώνεις στην πόλη. Νιώθεις πιο ελεύθερος, βρίσκεσαι μακριά από κινδύνους και είσαι πιο σκληραγωγημένος.
Δεν σε ενοχλεί που μπορεί να μην έχεις τις ίδιες ανέσεις με κάποιον που ζει στην πόλη;
Όχι καθόλου. Μου αρέσει πολύ η ήρεμη ζωή που ζω εδώ και δεν έχω σκοπό να φύγω. Η Καλαβασός είναι ένα πολύ χαλαρωτικό μέρος. Λατρεύω τη φύση, τα βουνά, πάω πολύ συχνά για ψάρεμα.
Κάποιος θα μπορούσε να παραξενευτεί με το συγκεκριμένο τρόπο ζωής, αφού ίσως δεν είναι αυτός που θα περίμενε από έναν ηθοποιό.
Ξέρεις, με την πρώτη ματιά που θα με δει ο άλλος, μπορεί να υποθέσει ότι είμαι ψώνιο και ότι τα πόδια μου δεν πατούν γερά στη γη. Δεν είναι έτσι όμως τα πράγματα. Είμαι ακριβώς το αντίθετο. Πιστεύω ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι να ξέρεις ποιος είσαι πραγματικά και να είσαι ο εαυτός σου. Το γεγονός ότι σε δείχνει ένα «κουτί» και ότι ξαφνικά σε αναγνωρίζει ο κόσμος, δεν πρέπει να αλλοιώνει το μέσα σου.
Δε σε επηρέασε η ξαφνική αναγνωρισιμότητα;
Καθόλου. Αντίθετα με έκανε να είμαι πιο πολύ ο εαυτός μου και να δηλώνω με μεγαλύτερη περηφάνια την καταγωγή μου και το ποιος είμαι.
Είχες από παιδί καλλιτεχνικές ανησυχίες;
Θυμάμαι πολλές φορές στεκόμουν μπροστά από ένα καθρέφτη και έλεγα ατάκες από κάποια ταινία που μου άρεσε, αλλά δεν είχα σκεφτεί ποτέ να ακολουθήσω επαγγελματικά αυτόν το δρόμο. Η ευκαιρία μου δόθηκε όταν γνώρισα τον Κούλη Νικολάου. Προηγουμένως είχα παίξει σε κάποια διαφημιστικά και όταν με ρώτησε, αν θα με ενδιέφερε να κάνω δοκιμαστικά για τα Άσπρα Μπαλόνια, του απάντησα θετικά. Κάπως έτσι ξεκίνησα. Τώρα που θα τελειώσω τις σπουδές μου στα τουριστικά, σκοπεύω να πάω να σπουδάσω και υποκριτική.
Στο εξωτερικό;
Δεν ξέρω ακόμα. Δεν θα ήθελα να φύγω από την Κύπρο. Δοκίμασα να πάω για σπουδές στην Αυστρία, γιατί η μητέρα μου κατάγεται από εκεί, αλλά δεν άντεξα. Στους δύο μήνες επέστρεψα. Είμαι σπιτόγατος.
Με το χαρακτήρα που υποδύεσαι στα Άσπρα Μπαλόνια τι κοινό έχεις;
Ο Φαίδωνας ήταν ένα λαϊκό αγόρι που δούλευε στις οικοδομές. Αυτό είναι ένα στοιχείο που μας συνδέει. Έχω δουλέψει και εγώ στις οικοδομές. Έχω κάνει πολλές χειρονακτικές εργασίες, γιατί ήθελα πάντα να βοηθώ την οικογένειά μου. Δεν μου άρεσε να είμαι βάρος.
Συνέβαλες οικονομικά στο σπίτι;
Ναι, γιατί δεν τα βγάζαμε πέρα εύκολα. Περάσαμε δύσκολες στιγμές από οικονομικής άποψης. Οι γονείς μου είναι πρότυπο για μένα και τους θεωρώ ήρωες για αυτά που κατάφεραν. Ξεκίνησαν από το μηδέν, χωρίς καμία βοήθεια.
Πώς βιώνουν σήμερα την επιτυχία σου;
Είναι περήφανοι. Η μόνιμη συμβουλή τους όμως είναι να μην πάρουν τα μυαλά μου αέρα. Αυτό είναι κάτι που μου υπενθυμίζει συνέχεια και η γιαγιά μου.
Οι γυναίκες σε προσεγγίζουν πιο εύκολα τώρα που είσαι γνωστός;
Εντάξει, όταν είμαι έξω νιώθω κάποια βλέμματα.
Εσύ νιώθεις πιο άνετα τώρα να προσεγγίσεις μία γυναίκα;
Νομίζω πριν, μου ήταν πιο εύκολο. Τώρα φοβάμαι ότι μπορεί να σκεφτούν ότι εκμεταλλεύομαι την εικόνα μου ως ηθοποιός. Σίγουρα όμως νιώθω πιο άνετα να μιλώ με τον κόσμο γενικότερα. Είναι όμορφο, όταν ο άλλος σε αναγνωρίζει και μπαίνει στη διαδικασία να σε χαιρετίσει και να σου εκδηλώσει την αγάπη του.
Τώρα είσαι μόνος ή είσαι σε σχέση;
Όχι, είμαι μόνος.
Πιστεύεις ότι η εξωτερική σου εμφάνιση σε βοήθησε να μπεις στο χώρο της τηλεόρασης;
Μα αυτό ήταν και το βασικό. Ήταν το κλειδί που μου άνοιξε την πόρτα της τηλεόρασης και θα ήταν μεγάλη υποκρισία να απαντούσα το αντίθετο. Αλλά δεν θεωρώ ότι είμαι μόνο αυτό, απλά μία ωραία εικόνα δηλαδή.
Το να είσαι εμφανίσιμος είναι ευλογία και όχι κατάρα.
Εννοείται, αλλά δεν μου αρέσει να λένε ότι τον έβαλαν να παίξει στη σειρά, απλά επειδή είναι όμορφος.
Και πώς θα αποδείξεις το αντίθετο;
Δουλεύοντας σκληρά και αποδεικνύοντας ότι είμαι καλός σε αυτό που κάνω.
Αποδέχεσαι τον τίτλο του ζεν πρεμιέ;
Έχω ακούσει να με αποκαλούν έτσι, αλλά προτιμώ να κρατώ χαμηλούς τόνους σε ό,τι αφορά αυτό το θέμα.
Επαγγελματικά πού θέλεις να φτάσεις;
Το αφήνω να έρθει από μόνο του. Όπως πάει. Είναι καλό να έχεις στόχους σου στη ζωή σου και εγώ έχω.
Είσαι διατεθειμένος να τα καταφέρεις στο χώρο της υποκριτικής;
Ναι είμαι. Όχι για να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Είναι κάτι που το κάνω αποκλειστικά για μένα.
Κι αν δεν τα καταφέρεις;
Τότε θα δοκιμάσω κάτι άλλο.
Θα επέστρεφες πίσω στην Καλαβασό;
Μα δεν «έφυγα» ποτέ από εδώ. Νομίζω το έχεις καταλάβει αυτό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου