Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Ποιος πασίγνωστος τραγουδιστής Δήλωσε: «Ναι,είναι αλήθεια, είμαι gαy»



Πολλά είχαν ακουστεί κατά καιρούς… για την σεxουαλικότητά του, ωστόσο, ο ίδιος δεν είχε μπει ποτέ στη διαδικασία να μιλήσει για αυτό το θέμα.Ο λόγος για τον...

Βρετανό τραγουδιστή και στιχουργό, Mika, ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός και στην Ελλάδα με τα τραγούδια του.



Ο δημοφιλής τραγουδιστής μίλησε για πρώτη φορά ανοιχτά για την σεχουαλικότητά του, επιβεβαιώνοντας τις σχετικές φήμες και τους ψιθύρους που ακούγονταν για αυτόν. «Εάν με ρωτάτε αν είμαι g@y, λέω ναι!!!

Αυτά τα τραγούδια έχουν γραφτεί για τη σχέση μου με έναν άντρα; Λέω ναι. Και είναι μόνο, μέσω της μουσικής μου, που βρίσκω τη δύναμη να συμβιβαστώ με τη σεxουαλικότητά μου και παραπέρα από το περιεχόμενο των στίχων. Αυτή είναι η πραγματική μου ζωή» δήλωσε ο τραγουδιστής...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου