Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

ΔΙΩΞΕ ΤΟ ΛΙΠΟΣ

Ο Peter Moore, συγγραφέας του The 8-Hour Diet, σου δείχνει πώς να χάσεις λίπος χωρίς να κοπιάσεις
Oταν διάβασα την έρευνα από το Salk Institute, που αποδεικνύει τα οφέλη της διαλειμματικής νηστείας στην απώλεια βάρους και στην υγεία της καρδιάς και του εγκεφάλου, αποφάσισα να τη δοκιμάσω. Ετσι, μια μέρα, πέρυσι την άνοιξη, δεν έφαγα πρωινό. Δύο ώρες αργότερα άρχισα να παραπονιέμαι. Σήμερα, μετά από 6 μήνες, έχω χάσει 7 κιλά, κάνοντας διαλειμματική νηστεία δύο φορές την εβδομάδα. Αποφεύγω να την κάνω κάθε μέρα, για να μη χάσω απότομα βάρος. 
8 π.μ.
Αντάλλαξε το πρωινό με καφέ
Πλέον απολαμβάνω τον καφέ όσο συνήθιζα να απολαμβάνω κάποτε τη βρώμη. Για να αποσπάσω την προσοχή μου από το αίσθημα πείνας πέφτω με τα μούτρα στη δουλειά.
10.30 π.μ.
Τσάι εναντίον πείνας
Η πείνα είναι απλώς ένα αίσθημα και μπορείς να το αντιμετωπίσεις. Ετσι, όταν το στομάχι μου γουργουρίζει, φτιάχνω ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι. Πίνω πολύ τσάι τον τελευταίο καιρό. 
Μεσημέρι
Αντί να φας, κάνε γυμναστική
Είναι μεσημέρι, αλλά όχι ακόμη η ώρα για να φάω. Από τη στιγμή που ξεκινάω την προπόνησή μου (συνήθως κάνω μπάσκετ, τρέξιμο ή βάρη) ξεχνάω το φαγητό. 
2 μ.μ.
Το νέο πρωινό
Επιτέλους, ήρθε η ώρα να φάω. Είναι η ανταμοιβή μου επειδή τήρησα τη Δίαιτα των 8 Ωρών. Συνήθως τρώω σαλάτα με ψητό κοτόπουλο ή κάτι με μία καλή δόση πρωτεΐνης. 
4 μ.μ.
Τίμησε τα σνακ
Νιώθω ήδη χορτασμένος από το μεσημεριανό μου. Ετσι τρώω μόνο ένα πορτοκάλι με λίγη μαύρη σοκολάτα ή λίγο τυρί και κράκερ ολικής άλεσης ή κομμένο μήλο με φιστικο-
βούτυρο. 
7 μ.μ. 
Ποιότητα και ποσότητα
Επειδή περιορίζω τα γεύματα μίας ολόκληρης ημέρας σε ένα μικρό χρονικό διάστημα δεν νιώθω ότι πεινάω. Στις 7.00 τρώω ψάρι σοτέ ή μακαρόνια με κρέας που χορταίνουν εύκολα. 
8 μ.μ.
Ναι στο γλυκό
Το αγαπημένο μου είναι μία μπάλα παγωτό με τριμμένα φιστίκια και λιωμένη σοκολάτα. Με βοηθάει να διατηρήσω τη 16ωρη νηστεία μου, γιατί νιώθω ότι ανταμείβομαι για την προσπάθειά μου. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου