Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Άντρη Καραντώνη - Νεοκλής Σκουρουμούνης: Η πρώτη τους κοινή φωτογράφιση

Παίζει με το μονόπετρό της και ως παλιά «καραβάνα» την πειράζω πως με τον καιρό θα βαρεθεί και θα το βγάλει. «Δεν πρόκειται να βγάλω το δαχτυλίδι μου», μου απαντά, «καρφώνοντάς» με, με τα πρασινωπά μάτια της. Ο Νεοκλής πλάι της είναι πιο μαζεμένος. Είναι φανερό πως οι συνεντεύξεις τον κάνουν να αισθάνεται άβολα. Δεν θέλει και πολύ να καταλάβεις πως οι δυο τους πλέουν σε πελάγη ευτυχίας. Και αυτό στην περίπτωσή τους, μόνο κλισέ δεν μπορεί να είναι.  

Οφείλω να ομολογήσω Νεοκλή πως η πρόταση γάμου που έκανες στην Άντρη ήταν ιδιαίτερα πρωτότυπη. Δείχνει πως δεν φοβάσαι να εκτεθείς, αποκαλύπτοντας τα συναισθήματά σου.
Εξαρτάται από την περίπτωση. Τις περισσότερες φορές δεν έχω πρόβλημα. Αν και υπήρχε πολύς κόσμος εκείνη τη μέρα στην παραλία, εγώ την έκανα με αυτό τον τρόπο γιατί έτσι αισθανόμουν. 

Εσύ Άντρη, δεν πήρες είδηση τι ετοίμαζε; 
Είχα καταλάβει πως κάτι συνέβαινε γιατί ήθελε να κάνουμε parasailing - μοιάζει με αερόστατο, όπου είσαι δεμένος πάνω σε μια βάρκα. Δεν ήξερα όμως ότι ξαφνικά θα έβλεπα ένα πανό στο Nissi Beach που θα έγραφε «Με παντρεύεσαι;», ούτε ότι θα υπήρχε τόσος κόσμος από κάτω. Το είχαμε συζητήσει πως θα προχωρούσαμε σε γάμο, απλά δεν γνώριζα ότι θα γινόταν η πρόταση. Ο Νεοκλής όμως, ξέρει πως μου αρέσουν τέτοιες εκπλήξεις. 

Δεν φοβάστε μήπως αλλάξει η σχέση σας με τη συγκατοίκηση; 
Ν. Τώρα έχουμε αρχίσει να μένουμε μαζί και προς το παρόν δεν υπάρχουν οποιεσδήποτε προστριβές μεταξύ μας. 
Α. Αναπόφευκτα, η ρουτίνα «μπαίνει» μέσα σε μια σχέση. Είναι όμως στο χέρι μας να κάνουμε συνεχώς διαφορετικά πράγματα, ώστε η καθημερινότητά μας να μην καταντήσει ανιαρή. 



Και πότε με το καλό σκοπεύετε να παντρευτείτε; 
Ν. Λέμε να περιμένουμε λίγο ακόμη. 
Α. Τουλάχιστον, μέχρι να τελειώσω πρώτα το Πανεπιστήμιο. 

Αυτό φαντάζομαι σημαίνει πως δεν σκέφτεσαι να βάλετε μπρος για ένα παιδί…
Α. Η αλήθεια είναι πως θέλω να αποκτήσω παιδί σε μικρή ηλικία, αλλά λόγω δουλειάς και άλλων υποχρεώσεων, νομίζω πως δεν θα το χαρώ αν το επιδιώξω αυτή την περίοδο. Έτσι προτιμώ να κατασταλάξω πρώτα με τη δουλειά μου και μετά. 

Άντρη, δίνεις την αίσθηση ενός πολύ περιποιητικού ανθρώπου. Σωστά υποθέτω ότι φροντίζεις τόσο το νοικοκυριό όσο και τον Νεοκλή; 
Α. Αυτό καλύτερα να στο πει ο ίδιος. Πάντως, όταν έχω ελεύθερο χρόνο μαγειρεύω. Λόγω δουλειάς όμως, δεν το κάνω όσο συχνά θέλω. Γενικότερα πιστεύω πως είμαι περιποιητική, όπως λες. 
Ν. Και εγώ όμως βοηθώ όσο μπορώ. 

Τουλάχιστον Νεοκλή, δείχνεις κατανόηση για τους έντονους ρυθμούς εργασίας της Άντρης; 
Ν. Τις φορές που δυσκολεύεται να βρει χρόνο για μένα, το αντιλαμβάνομαι και κάνω πίσω. Προσπαθώ να μην την πιέζω. 



Δεν σε ενοχλεί δηλαδή όλη αυτή η προβολή που έχει, ειδικά το τελευταίο διάστημα; 
Ν. Καθόλου. Από τη στιγμή που αρέσει στην ίδια, εγώ δεν θα μπορούσα να έχω οποιοδήποτε πρόβλημα.
Α. Και εγώ με τη σειρά μου, πάντα ζητώ τη συμβουλή του γιατί μετρά ιδιαίτερα για μένα. Το έχω πει πολλές φορές ότι η ζηλιάρα της υπόθεσης είμαι εγώ. Πιστεύω πως αν ίσχυε το αντίθετο, ίσως να μην μπορούσε να λειτουργήσει η σχέση μας λόγω της δουλειάς που κάνω. Ο Νεοκλής όμως, είναι πάντα δίπλα μου. 

Του έκανες ποτέ καμιά ακραία σκηνή ζηλοτυπίας; Ψάχνεις κινητά και τέτοια ή επειδή είναι δίπλα σου δεν θα μου αποκαλύψεις τίποτα. 
Α. Λες και δεν τα ξέρει. Μπορεί να είμαι ζηλιάρα, αλλά επειδή πάντα συζητάμε μεταξύ μας, δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω κάτι ακραίο. Αν θα ψάξω το κινητό του, θα το κάνω μπροστά του. Είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος. Δεν πιστεύω ότι θα σταματήσω ποτέ να είμαι ζηλιάρα. 

Να πιστέψω Νεοκλή πως εσύ δεν ζηλεύεις καθόλου; Ούτε όταν κυκλοφορείτε μαζί και βλέπεις να συγκεντρώνει τα αντρικά βλέμματα επάνω της; 
Μερικές φορές ζηλεύω κι εγώ. Εξαρτάται από την περίπτωση. 

Η Άντρη έχει δηλώσει πως δεν θα συγχωρούσε την απιστία. Είσαι κι εσύ απόλυτος στο συγκεκριμένο θέμα; 
Ν. Σε αυτό συμφωνούμε. Αν γίνει μια φορά, τότε θα ξαναγίνει. 
Α. Όταν ραγίσει το γυαλί, δεν ξανακολλά. 



Η διαφορά των επτά χρόνων που έχετε μεταξύ σας, φάνηκε ποτέ στη σχέση σας; 
Ν. Στην αρχή, ναι. Η Άντρη ήταν ακόμη μαθήτρια, εγώ ήμουν σε μια φάση που ήθελα να βγαίνω περισσότερο έξω για διασκέδαση και εκείνη δεν μπορούσε να με ακολουθήσει. 
Α. Πλέον, αυτή η διαφορά είναι σαν να μην υπάρχει. Νομίζω πως ανέκαθεν ήμουν λίγο πιο ώριμη για την ηλικία μου. Προσωπικά, πιστεύω πως είναι ωραίο να υπάρχει κάποια διαφορά ηλικίας ανάμεσα σ’ ένα ζευγάρι. 

Ποιο στοιχείο του ενός εκνευρίζει τον άλλο; 
Α. Πες πρώτος εσύ, μέχρι να σκεφτώ (γέλια). 
Ν. Μερικές φορές όταν ζηλεύει χωρίς λόγο. 
Α. Και εμένα με εκνευρίζει όταν κάποτε επιμένει σε κάτι. 

Πώς καταλάβατε ότι ο ένας είναι το άλλο μισό του άλλου, ώστε να θέλετε να περάσετε και την υπόλοιπη ζωή σας μαζί; 
Α. Εγώ ήμουν πολύ μικρή όταν ξεκίνησε η σχέση μας. Σίγουρα, τότε δεν περιμέναμε πως αυτός ο εφηβικός έρωτας θα κατέληγε κάποια στιγμή σε γάμο. Στη συνέχεια όμως, μεγαλώνοντας και ωριμάζοντας και βλέποντας πως η σχέση μας, μας ικανοποιεί αποφασίσαμε να προχωρήσουμε. Δέσαμε άλλωστε από την αρχή. Δεν είμαστε από τα ζευγάρια που τσακώνονται συνέχεια. 



Αλήθεια, Νεοκλή επαγγελματικά με τι ασχολείσαι;
Ν. Είμαι γυμναστής judo. 
Α. Μάλιστα, μου έμαθε και μένα κάποιες λαβές. 
Ν. Τη βάζω σε πρόγραμμα. 
Α. Το χειμώνα που έβαλα μερικά κιλά, με ανέλαβε. Για να καταλάβεις, πήγαινα κανονικά προπόνηση μαζί με τους αθλητές και ακολουθούσα το πρόγραμμά τους. Και ομολογώ πως αυτό με βοήθησε πάρα πολύ. 

Άντρη, πώς και τόσα χρόνια δεν έκανες μια απόπειρα στο χώρο του τραγουδιού και περίμενες το «Dansing For You» για να σε κερδίσει;
Πάντοτε αγαπούσα το τραγούδι. Ήμουν αυτή που τραγουδούσε σόλο στη σχολική χορωδία. Το να γίνω όμως τραγουδίστρια φάνταζε σαν όνειρο. Τελικά, όπως το μόντελινγκ ήρθε τυχαία στη ζωή μου, χωρίς να το ψάξω, το ίδιο συνέβη και με το τραγούδι. Δέχθηκα πρόταση από μια δισκογραφική εταιρία, το διάστημα που εμφανιζόμουν στο «Dansing For You». Και τώρα είμαστε στη φάση που ψάχνουμε για τραγούδια και κάνω κάποια demo. Δεν μπορώ όμως ακόμη να πω περισσότερα. 

Αυτό σημαίνει πως πιστεύεις έντονα στον παράγοντα τύχη;
Πάρα πολύ! Θεωρώ πως είμαι τυχερή. Βέβαια, πιστεύω πως όταν επικεντρώνεσαι πάνω σε ένα στόχο, δεν υπάρχει περίπτωση να μην τον πετύχεις. Αλλά και η τύχη παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή. 



Αγχώνεσαι για την πορεία σου στην τηλεόραση; 
Μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτήν, παρόλο που αγαπώ τη δουλειά μου. Ξέρω πως οι καιροί που διανύουμε είναι δύσκολοι. Σε μένα συνεχώς προκύπτουν νέα πράγματα και όλο αυτό είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα. Θέλω όμως να ολοκληρώσω τις σπουδές μου στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Κύπρου και κάποια στιγμή να διοριστώ ως δασκάλα. 

Θεωρείς πως το «Πάμε Παραδοσιακά» είναι μια εκπομπή που σου ταιριάζει; 
Λόγω του παππού μου, μεγάλωσα σ’ ένα σπίτι με έντονο το παραδοσιακό στοιχείο. Είναι πολλοί αυτοί που με ρωτάνε πώς νιώθω που παρουσιάζω μια εκπομπή, την οποία παρακολουθούν άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Όταν φτιάξαμε αυτή την εκπομπή, στόχος μας ήταν να δείξουμε πως και νέοι σαν εμένα αγαπούν την παράδοση και πως αυτά τα τραγούδια δεν απευθύνονται μόνο στους μεγαλύτερους. 

Ένιωσες όλο αυτό το διάστημα ότι κάποιοι ενοχλήθηκαν με την παρουσία σου στην τηλεόραση;
Ο ανταγωνισμός και οι κακεντρέχειες υπάρχουν σε όλους τους χώρους και πιο έντονα σε αυτόν της τηλεόρασης. Προσωπικά, προσπαθώ να αποφεύγω όσους αντιλαμβάνομαι ότι ενοχλούνται από την παρουσία μου. Δεν ασχολούμαι με το τι λέγεται. Προτιμώ να κάνω τη δουλειά μου. 

Φωτογραφίες: Παναγιώτης Μηνά
Περιοδικό DownTown, Τεύχος 354

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου