Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Άγριος καβγάς Πουλόπουλου – Πλέσσα για μία συναυλία

Άγριος καβγάς Πουλόπουλου – Πλέσσα για μία συναυλία
«Δεν με κάλεσε ποτέ κανείς σε συναυλία του Μίμη Πλέσσα», ξεκαθαρίζει ο Γιάννης Πουλόπουλος και κάνει λόγο για «αρπαχτές», απαντώντας στον συνθέτη που προ ημερών είπε ότι ο τραγουδιστής τον πρόδωσε!
Η κόντρα άρχισε πριν από λίγες μέρες, όταν ο Μίμης Πλέσσας είπε στην εφημερίδα «News»: «θα πήγαινα σε συναυλία του Πουλόπουλου αν με καλούσε. Είναι δυνατόν να θυμάμαι εγώ τις μικρότητες των ανθρώπων που βοήθησα, δίνοντάς τους 80 από τις 90 επιτυχίες που έχουν στο ενεργητικό τους;... Μάλλον δεν μετράς το σωστό μου μπόι. Αν θέλεις ξεχώρισέ τα: ένας από τους αληθινούς, μιλάει με την ίδια αγάπη γι' αυτούς που τον τιμούν και γι' αυτούς που τον πρόδωσαν».
Τονίζοντας πως κανείς δεν τον κάλεσε σε συναυλία του συνθέτη στο «Θέατρο Βράχων», ο Γιάννης Πουλόπουλος απαντά μέσω της εφημερίδας «Espresso»: «ακόμα κι αν με καλούσαν δεν θα πήγαινα για δύο λόγους: πρώτον, γιατί ποτέ μου δεν έκανα “αρπαχτές” και δεύτερον λόγω του προβλήματος που έχω στα μάτια τα τελευταία χρόνια».
«Ούτε καν ξέρω που είναι το “Θέατρο Βράχων”, στον λόγο μου! Επομένως, πώς λέει ότι τον πρόδωσα; Μήπως νόμιζε ότι μου έκανε τηλέφωνο; Γιατί τώρα ηλικιακά, είμαστε όλοι γύρω στα εκατό και... ξεχνάμε... Ο Πλέσσας με κάλεσε στο Ηρώδειο και μου είπε να τραγουδήσω μόνο δύο τραγούδια. Μα, άμα έχω πει τόσα πολλά δικά του, πώς να βρω και να τραγουδήσω μόνο δύο;», συνέχισε ο τραγουδιστής.
Τα τελευταία χρόνια ο Γιάννης Πουλόπουλος απέχει από κάθε καλλιτεχνική δραστηριότητα λόγω ενός προβλήματος υγείας: εδώ και 18 χρόνια δίνει «μάχη» με το γλαύκωμα, που του έχει δημιουργήσει δυσκολίες στην όραση και, μάλιστα, έχει ήδη υποβληθεί σε δύο επεμβάσεις λέιζερ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου