Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Νίκος Αναδιώτης: "Ο Τόμας για μένα είναι κάπου καλύτερα από όπου είμαι εγώ αυτή τη στιγμή"



"Παράτησα ότι έκανα εκείνη τη στιγμή και έτρεξα για να το διαπιστώσω ο ίδιος. Ήταν η μητέρα του εκεί και..."

Για τον χαμό του συνεργάτη του, αλλά πάνω απ' όλα καλού του φίλου, Τόμας Πρωτόπαπα, μίλησε στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ ο Νίκος Αναδιώτης.

«Οι πρώτες μου πληροφορίες ήταν από το τηλέφωνο και δεν πίστεψα κανέναν. Παράτησα ότι έκανα εκείνη τη στιγμή και έτρεξα για να το διαπιστώσω ο ίδιος. Ήταν η μητέρα του εκεί και μου το επιβεβαίωσε, ήταν πολύ δύσκολη στιγμή», περιγράφει ο ηθοποιός για τη στιγμή που πληροφορήθηκε το θάνατο του Τόμας.
.
«Προσπαθούσα να το αντιμετωπίσω όσο το δυνατό πιο χαλαρά, προκειμένου να προστατέψω την Βασιλική που είναι έγκυος, γιατί τον είχε γνωρίσει, είχαμε κάνει πολύ παρέα. Πόνεσα μέσα μου και δεν το έδειξα, γιατί ήμουν σε περίεργη φάση, αν ήμουν μόνος μου θα το πέρναγα πολύ χειρότερα. Ήταν φίλος μου και από τους καλύτερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει, χωρίς πονηριά, με όλα τα καλά του κόσμου. Ξέρω ότι αυτή τη στιγμή αναπαύεται, αυτό με ηρεμεί. Στεναχωριέμαι πολύ για τους γονείς του και τους δικούς του ανθρώπους. Για μένα είναι κάπου καλύτερα από όπου είμαι εγώ αυτή τη στιγμή, είναι σίγουρο», λέει χαρακτηριστικά ο Νίκος Αναδιώτης.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου