Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Παπαρίζου: "Όταν τα έβαλα δεν ήταν τόσο μεγάλα"



Μετά την προσθετική στήθους, η Έλενα Παπαρίζου δεν θυμίζει σε τίποτα το ψηλόλιγνο κορίτσι που στο πλευρό του Νίκου Παναγιωτίδη τραγούδησε στην Eurovision του 2001 το "Die for you". 

Η προσθετική στήθους που έκανε πριν μερικά χρόνια την μεταμόρφωσε σε μία πληθωρική ποπ σταρ. 

"Η αλήθεια είναι πως όταν τα έβαλα δεν ήταν τόσο μεγάλα, αλλά στην πορεία πάχυνα", δήλωσε η δημοφιλής τραγουδίστρια στο περιοδικό OK!, αναφερόμενη στα παραπανίσια κιλά που πήρε μετά την επικράτησή της στη Eurovision 2005, με το τραγούδι "My Number One". 

"Με στεναχωρεί κάθε φορά που μου κάνουν αυτή την ερώτηση. Όταν προσπαθείς να χάσεις κιλά και δεν μπορείς, τα βάζεις με τον εαυτό σου. Ξέρεις πόσες φορές ήθελα να πετάξω τη ζυγαριά απ΄ το παράθυρο;", είπε χαρακτηριστικά. 

"Αυτή τη στιγμή είμαι γύρω στα 3,5 κιλά περισσότερο από όσο ήμουν στη Eurovision το 2005. Απλά, από τότε έχω βάλει στήθος και φαίνεται διαφορετικό το σώμα μου", είπε και πρόσθεσε ότι "αν έβαζα τον εαυτό μου ξανά στο χειρουργικό κρεβάτι, θα τα είχα μικρύνει". 

Επίσης, σημείωσε ότι ποτέ δεν ήταν λεπτοκαμωμένη: "Έχω μεγάλα άκρα, φοράω 40 νούμερο παπούτσι κι έχω μεγάλο σβέρκο. Νομίζω ότι είμαι 1,70 από τα 10 μου".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου