Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Η Ronda Rousey ‘τακίμιασε’ με τον Sylvester Stallone


Δεν ξέρω πως ακριβώς σκοπεύει να χωρέσει ο Sly όλα τα ονόματα του cast (Bruce Willis, Jason Statham, Arnold Schwarzenegger, Mel Gibson, Jackie Chan, Mickey Rourke, Wesley Snipes, Steven Seagal, Dolph Lundgren, Milla Jovovich) στο ίδιο πόστερ. Εκείνο που μπορώ να σας εγγυηθώ είναι ότι αυτό της πάλαι ποτέ Ολυμπιονίκη του τζούντο θα το ακούμε για πολλά χρόνια ακόμη.
‘Θα έσπαγα στο ξύλο την Kim Kardashian και οποιαδήποτε άλλη έγινε γνωστή επειδή έγλειψε το πέος ενός τύπου σε ένα sex tape. Και δεν γουστάρω μια τέτοια γυναίκα να διαφημίζει sneakers με στόχο την 13χρονη αδελφή μου. Επίσης δεν πρόκειται ποτέ να κάνω Playboy. Δεν είναι ότι έχω κάτι να κρύψω. Απλά δεν γουστάρω κάποιος να μπορεί να δει το αιδοίο μου έναντι τριών ευρώ’.
Δυο χαρακτηριστικές δηλώσεις που αποδεικνύουν ότι η πρώτη Αμερικανίδα που κέρδισε Ολυμπιακό μετάλλιο στο τζούντο (σ.σ. στο Πεκίνο το 2008, ενώ συμμετείχε, σε ηλικία 17 ετών, και στους Αγώνες της Αθήνας) διαθέτει κάτι παραπάνω από δυο πανίσχυρες γροθιές, δηλαδή το (βρωμο) στόμα της.
1 of 8
Προερχόμενη από μια οικογένεια Ολυμπιονικών (σ.σ. η μητέρα της ήταν Ολυμπιονίκης στο τζούντο και την ξυπνούσε κάθε πρωί κάνοντάς της αιφνίδιες επιθέσεις) και επιστημόνων (σ.σ. ο πατριός της είναι πυρηνικός επιστήμονας) η Ronda έμαθε νωρίς ότι δεν υπάρχει τίποτα που δεν μπορεί να καταφέρει.
Επίσης ότι πρέπει να μιλάει πολύ γρήγορα αφού όλοι στο τραπέζι είχαν κάτι να πουν. Άρα αυτός ήταν ο μόνος τρόπος για να ακουστεί.
Όπως είναι φανερό η Rousey δεν μεγάλωσε φτωχά, ούτε στερημένα. Το γεγονός ότι επέλεξε να βγάλει το μεροκάματο της σπάζοντας χέρια (με την χαρακτηριστική της λαβή) είναι μια εντελώς συνειδητή απόφαση που την πήρε στα 21 της, όταν είχε καταλήξει –παρότι Ολυμπιονίκης- εντελώς άφραγκη να κοιμάται στο αυτοκίνητο της.
Απλά φροντίζει να είναι η καλύτερη στον κόσμο σε αυτό που κάνει.
‘Έκανα αθλητισμό με τον σωστό τρόπο και κατέληξα να ζω στο αυτοκίνητό μου. Οπότε ναι, θα ποζάρω για μερικές φωτογραφίες, θα μιλήσω άσχημα για τις αντιπάλους μου και θα σπάσω μερικά χέρια.  Και δεν πρόκειται να αισθανθώ καθόλου άσχημα για αυτό. Γιατί τουλάχιστον θα μπορώ να ταΐσω τον σκύλο μου. Πλέον είμαι η πιο επικίνδυνη άοπλη γυναίκα στον κόσμο’
 
Επειδή ακριβώς δεν παρακολουθώ στενά Mixed Martial Arts δεν έχω άποψη για το πόσο καλή/καταπληκτική όντως είναι. Και πριν τις 23 Ιουλίου, όταν ο Stallone τουίταρε ότι το Expandables 3 θα είναι ο πρώτος της μεγάλος ρόλος, την ήξερα –όπως ο υπόλοιπος κόσμος- από δυο και μόνο πράγματα.
Την γυμνή της φωτογράφηση για το περσινό εξώφυλλο του Body Issue του ESPN. Εκεί όπου αναρωτιόμουν ‘ποια στο καλό είναι’.
Και την περιβόητη -περί σεξ πριν τον αγώνα- δήλωση της σε ένα τηλεοπτικό show ‘Προσπαθώ να κάνω όσο περισσότερο μπορώ. Στις γυναίκες λειτουργεί διαφορετικά από ότι στους άντρες γιατί ανεβάζει την τεστοστερόνη μας. Δεν βγάζω αγγελία στο Craigslist, αλλά αν έχω κάποιον με τον οποίο βγαίνω εκείνο το διάστημα το εκμεταλλεύομαι’.
Ψαχουλεύοντας όμως συστηματικά συνεντεύξεις και δηλώσεις της, συνειδητοποιείς ότι η Ronda είναι πραγματική μοναδική περίπτωση γυναίκας που δικαίως αποτελεί πρότυπο για μια ολόκληρη γενιά.
Παραμένει όμορφη, παρά τις γροθιές που έχει δεχτεί στο πρόσωπο της (‘Στον τελευταίο μου αγώνα στους Ολυμπιακούς έφαγα 20 στο πρόσωπο. Πλέον δεν δίνω καμία σημασία. Είναι σαν τσιμπήματα κουνουπιού’).
Είναι πανέξυπνη (‘Αν δεν ήμουν όμορφη, κανείς δεν θα ασχολούνταν μαζί μου. Το ίδιο όμως ισχύει για το αν ήμουν μόνο όμορφη).
Ξέρει πώς να παίζει το παιχνίδι (‘H σόουμπιζ δεν είναι διαγωνισμός ομορφιάς. Αυτό που έχει σημασία είναι να προκαλείς σύγκρουση. Θα κάνω ότι χρειαστεί για να το κάνω διασκεδαστικό για κάποιον να παρακολουθεί’)
Και όλα όσα έχει πετύχει ήδη εντός οκταγώνου, μέσα σε μόλις 4 χρόνια, μοιάζουν πρελούδιο μιας μεγάλης καριέρας (κινηματογραφικής και όχι μόνο) που έρχεται.
Κάτι που αποδεικνύει το συμβόλαιο που έκλεισε με το πρακτορείο William Morris Endeavor, με τις φήμες για την συμμετοχή της στο επόμενο Hunger Games να παραμένουν έντονες και ανεπιβεβαίωτες.
‘Από τότε που έγινα sex symbol, κάνω όλο και λιγότερο σεξ στην ζωή μου. Οι άντρες είτε είναι πολύ ντροπαλοί να με πλησιάσουν ή με πλησιάζουν και μου λένε κατευθείαν πόσο με λατρεύουν. Δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο;’
 
Προσωπικά θεωρώ δεδομένο ότι η Ronda, αν δεν αποδειχθεί εντελώς άθλια στην υποκριτική, θα ακολουθήσει τον δρόμο του Rock.
Με την μόνη διαφορά ότι είναι σε καλύτερη ηλικία από αυτόν (μόλις 26) και έχει ήδη αποδείξει ότι ξέρει πώς να εκφράζει την άποψη της με τον πλέον σαφή και ταυτόχρονα γλαφυρό τρόπο.
‘Οι άνθρωποι πλακώνονται μεταξύ τους για χιλιάδες χρόνια. Είναι μέρος της ανθρώπινης φύσης. Το εξοργιστικό είναι ότι πλέον ζούμε σε μια κοινωνία που δεν είναι παράνομο να είσαι κόπανος, αλλά είναι παράνομο να χαστουκίσεις έναν’.
 
Τώρα το μόνο που μένει είναι να κανονίσουμε όντως να διασταυρωθεί κάπου με την Kim Kardashian. Αυτό θα είχε πραγματικά ενδιαφέρον.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου