Σάββατο 20 Απριλίου 2013

ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΜΙΛΤΙΑΔΟΥΣ: Ένας σύγχρονος ιππότης ταγμένος και δοσμένος στην υποκριτική !



Kαταθέτοντας την ψυχή του αλλά και το ταλέντο του ο γνωστός ανερχόμενος ηθοποιός Ηρόδοτος Μιλτιάδους αποτελεί ένα τρανταχτό παράδειγμα ενός καλλιτέχνη που έχει αγαπηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από τον κόσμο μέσα από το ρόλο του στην σειρά του ΣΙΓΜΑ « Άσπρα Μπαλόνια». Ιδιαίτερα δοτικός ,χαρισματικός αλλά και παράλληλα ένας προσγειωμένος καλλιτέχνης που δεν φοβάται να αποκαλύψει πως ο παιδικός του ήρωας είναι ο Lion King αλλά και πως θα ήθελε να ζει στον μεσαίωνα, μας ταξιδεύει στον δικό του μαγικό κόσμου. Σίγουρα ο Ηρόδοτος Μιλτιάδους μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις και σπουδαίες ερμηνείες στο προσεχές μέλλον αφού όπως και ο ίδιος δηλώνει «ο ηθοποιός πρέπει να ψάχνει ,να δημιουργεί ,να ανακαλύπτει χωρίς να εγκλωβίζεται σε στερεότυπα» .Εμείς τον συναντήσαμε και με μια φιλική συζήτηση μας μίλησε για την υποκριτική, για την συνεργασία του με την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου ,τον Ανδρέα Γεωργίου , για την μεγάλη του αγάπη στην μουσική αλλά και τις μελλοντικές του δραστηριότητες .Ένας νεαρός ιππότης απόλυτα δοσμένος και ταγμένος στην υποκριτική μας αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές του εαυτού του.

Της ΑΝΝΑΣ ΧΑΤΖΗΕΦΡΑΙΜ
Φωτογραφίες: NICOLE TSARNA SCHNEIDER

ΕΡ: Ένας νέος ηθοποιός όπου με το ιδιαίτερο ταλέντο του κατάφερε να απασχολήσει τον καλλιτεχνικό χώρο της Κύπρου. Τι είναι αυτό που σε ώθησε να ασχοληθείς με την υποκριτική;
AΠ: Σίγουρα όχι για να βγάλω χρήματα! Είναι ταυτόχρονα αρκετοί λόγοι και συνάμα κανένας !Αυτό που σίγουρα ξέρω και νιώθω είναι πως η αγάπη μου για το Θέατρο και η θέληση να το υπηρετήσω είναι τεράστια!!
«Ο Αντρέας Γεωργίου ήταν ο άνθρωπος ο οποίος πίστεψε σε μένα και γι΄αυτό τον ευχαριστώ από καρδιάς»
EΡ:Ο κόσμος σε γνώρισε καλύτερα μέσα από την επιτυχημένη σειρά του ΣΙΓΜΑ « Άσπρα Μπαλόνια» . Μίλησε μου για αυτή σου τις τηλεοπτική εμφάνιση αλλά και για την συνεργασία σου με το υπόλοιπο cast της σειράς αλλά και για τον σκηνοθέτη Αντρέα Γεωργίου ...
AΠ: Ήταν η πρώτη μου δουλειά! Δεν είχα κάνει κάτι παρόμοιο στο παρελθόν, ούτε καν ερασιτεχνικά, γι΄αυτό και σαν εμπειρία ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστή! Τον αγάπησα τον ρόλο, και η αίσθηση που έχω είναι οτι είχε απήχηση και στον κόσμο .Με σταματούσε στον δρόμο ο κόσμος και μου έλεγε «Ρε φίλε ,είσαι καλά; Ήπιες τα χάπια σου; Eν τζιε είσαι πελλός που τ'αλήθκεια έννεν;» Ωραίοι άνθρωποι γύρω μου, δίπλα μου στα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα (τόσο οι συναδέλφοι μου όσο και οι άνθρωποι των συνεργείων ). Με βοήθησαν και με στήριξαν και χωρίς αυτούς ,θα ήμουν ακόμα στον κόσμο μου, όπως ακριβώς την πρώτη μέρα που πήγα γύρισμα! Με τον Αντρέα η πρώτη επαφή έγινε εντελώς τυχαία και έτσι βρέθηκα στην Κύπρο-φοιτητής ακόμα- για δοκιμαστικό ,την ίδια κιόλας ημέρα αφότου είχαμε μιλήσει για πρώτη φορά τηλεφωνικώς! Ήταν ο άνθρωπος ο οποίος πίστεψε σε μένα ,δίνοντας μου άλλωστε και ένα τόσο δύσκολο ρόλο και γι΄αυτό τον ευχαριστώ από καρδιάς.
ΕΡ: Το «Βαλς με 12 θεούς» έριξε αυλαία λόγω της κρίσης στην Κύπρο. Ποια είναι η άποψη σου;
ΑΠ: Η άποψη μου είναι ότι αργά η γρήγορα, θα επηρεαζόντουσαν και οι τηλεοπτικές παραγωγές ασχέτως αν είναι μια πολύ καλή δουλειά ή όχι .Είναι όλα μια αλυσιδωτή εξέλιξη και το ένα φέρνει το άλλο. Το άσχημο είναι ότι μένει κόσμος (όχι μόνο στο θέατρο και στην τηλεόραση) χωρίς δουλειά ,από τη μια μέρα στην άλλη. Για τους ηθοποιούς όμως θα έλεγα «συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια».
«Την πρώτη φορά που είδα την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου μπροστά μου, δεν μπορούσα να φύγω το βλέμμα μου από πάνω της!»
ΕΡ: Πως είναι να δουλεύεις δίπλα από την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου;
ΑΠ: Την πρώτη φορά που την είδα μπροστά μου, δεν μπορούσα να φύγω το βλέμμα μου από πάνω της! Μετά τα κατάφερα, εντάξει. Είναι μεγάλη προσωπικότητα και σαν ηθοποιός αλλά και σαν άνθρωπος και ήταν για μένα μάθημα το να είμαι δίπλα της. Με βοήθησε αφάνταστα, ερχότανε και με άρπαζε από το χέρι για να με καθοδηγήσει ,να συζητήσουμε για τη σκηνή μας! Στο τέλος την φώναζα «Θεία» όπως ακριβώς και στη σειρά!
ΕΡ: Θεωρείς ότι ένας μεγάλος ηθοποιός γεννιέται ή γίνεται; Με άλλα λόγια διαθέτει φύσει τα απαιτούμενα εφόδια ή τα ανακαλύπτει στην πορεία μετά από μελέτη και κοπιώδεις πειραματισμούς;
ΑΠ: Νομίζω η απάντηση είναι κάπου στη μέση. Θεωρώ πως και γεννιέται και γίνεται. Δηλαδή ακόμα και να γεννηθεί κανείς με φυσικό ταλέντο στο θέατρο και στην υποκριτική ,αν δεν το δουλέψει σκληρά ,τότε τι να το κάνει το ταλέντο; Και αυτό είναι θέμα προσωπικότητας. Τον καλό ηθοποιό από τον μεγάλο ηθοποιό ,τον ξεχωρίζεις από την προσωπικότητα του, κυρίως. Τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω.
A2


«Ανησυχώ για το μέλλον ,όχι μόνο το δικό μου αλλά και του τόπου μας»
EΡ: Πιστεύεις ότι την ευθύνη για τον εγκλωβισμό των ηθοποιών σε στερεότυπα την έχουν περισσότερο οι σκηνοθέτες;
ΑΠ: Μπορεί ο ηθοποιός να είναι εκτελεστικό όργανο, όμως δεν παύει να είναι απο φύση του –και- δημιουργικό.Ο ηθοποιός πρέπει να ακολουθεί μια σκηνοθετική γραμμή, όμως ταυτόχρονα να ψάχνει ,να δημιουργεί , να ανακαλύπτει και επομένως να μην εγκλωβίζεται σε στερεότυπα και καλούπια. (διαφορετικά γιατί να γίνεις ηθοποιός;)
ΕΡ: Πως πιστεύεις ότι θα επηρεάσει η οικονομική κρίση τον πολιτισμό και το θέατρο αλλά και πως βιώνεις την κρίση του τόπου μας;
AΠ: Σίγουρα όταν ένας άνθρωπος δεν έχει δουλειά, δεν πληρώνεται και τρέχει να καλύψει τα έξοδα και τις ανάγκες του σπιτιού και της οικογένειας , το τελευταίο πράγμα που θα σκεφτεί να κάνει είναι να πάει στο θέατρο. Επομένως ο πολιτισμός, το θέατρο και γενικότερα οι τέχνες επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό. Προσωπικά παρακολουθώ τις εξελίξεις, ανησυχώ για το μέλλον ,όχι μόνο το δικό μου αλλά και του τόπου μας. Δεν πρέπει όμως να κάτσουμε να μελαγχολήσουμε ,να τα βάψουμε μαύρα και να κλαίμε την μοίρα μας !Η ζωή συνεχίζεται !!!Ας φέρνουμε λίγο στο μυαλό μας τις εικόνες από το Cyprus Aid.
ΕΡ: Ποια σειρά έχεις ζηλέψει και γιατί;
AΠ: Η αλήθεια ένιαι ότι υπήρξαν κατά καιρούς πολλές και καλές δουλειές στον χώρο της τηλεόρασης Ξεχωρίζω ιδιαίτερα το ''Νησί'' .Το παρακολουθούσα όταν σπούδαζα Ελλάδα. Προσεγμένη και η τελευταία λεπτομέρεια, ένα επίπεδο πιο πάνω από όλες τις υπόλοιπες. Ερμηνείες τέλειες από φοβερούς ηθοποιούς. Παλαιότερα «Η Αίθουσα του Θρόνου» ήταν μοναδική.
ΕΡ: Ποιος ρόλος θα σε σαγήνευε για να παίξεις στο θέατρο;
AΠ: Έχω αρκετούς στο μυαλό μου που πραγματικά εύχομαι να έχω τις ευκαιρίες να τους ερμηνεύσω. Από Αρχαίο Δράμα, κλασσικό και σύγχρονο Θέατρο, μέχρι κωμωδία!
2a4a

EΡ: Πιστεύεις πως υπάρχουν άτομα που δεν αξίζουν να βρίσκονται στην κυπριακή τηλεόραση;
AΠ: Πιστεύω πως υπάρχουν άτομα που αξίζουν αλλά δεν βρίσκονται! Για πολλούς και διάφορους λόγους!
EΡ: Σε μια πρόταση παρουσίασης εκπομπής θα έλεγες ναι;
AΠ: Εξαρτάται από το είδος της εκπομπής. Παράδειγμα εκπομπή μαγειρικής δεν θα έκαμνα γιατί ήταν να πάρει φωθκιά η κουζίνα,100%.Αλλά γενικότερα θα το ήθελα, ναι! Μπορώ να με φανταστώ.
ΕΡ: Πως ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική;
AΠ: Μία φίλη μου ,μου έκανε δώρο στα γενέθλια μου πριν 2-3 χρόνια μια κλασσική κιθάρα .Σιγά –σιγά ,έμαθα μόνος μου να παίζω (εντάξει, εν έγινα Jimi Hendrix αλλά κάτι κάμνω) .Ήταν η πρώτη μου επαφή με μουσικό όργανο. Η μητέρα μου είναι μουσικός οπόταν μια επαφή με την μουσική την είχα ανέκαθεν. Επίσης ασχολούμαι και με το τραγούδι (και εχτός μπάνιου)!
ΕΡ: Ποια ήταν τα πρώτα μουσικά σου ακούσματα;
ΑΠ: Από μικρός άκουγα διάφορα ήδη μουσικές.Πρέπει να ήμουν 10 όταν έκαμα ολόκληρο πόλεμο να αγοράσω το cd του Λεμπέση .Ήταν το πρώτο μου! (Μετά ένα του Bon Jovi επειδή άρεσκε μου το εξώφυλλο! καλό;)
ΕΡ:Η σχέση σου με το διαδίκτυο ποια είναι; Πως μπορεί ο κόσμος να ενημερώνεται για τις εμφανίσεις και τα νέα σου;
ΑΠ: Στενή... Πιο στενή δεν γίνεται !Για οτιδήποτε νεότερο το μαθαίνω απο το ίντερνετ όπως οι πλείστοι! Για παραστάσεις και live κάνω αναρτήσεις συνέχεια μέσω fabebook!
B2
 «Μετά από παράκληση του κοινού συνεχίζουμε ακάθεκτοι για δύο Σαββατόβραδα στην μουσική σκηνή «Red» στη Λευκωσία»
ΕΡ: Που θα μπορούσε να σε απoλαύσει ο κόσμος;
ΑΠ: Μετά από παράκληση του κοινού συνεχίζουμε ακάθεκτοι για δύο Σαββατόβραδα στην μουσική σκηνή «Red» στη Λευκωσία την σατιρική μουσικοχορευτική παράσταση 'Φοβού.. τους Λωποδύτες'. Στην ανατρεπτική παρέα ο Σκεύος Πολυκάρπου, ο Αντρέας Νικολάου ,η Πέννυ Φοινίρη και το συγκρότημα 'Λωποδύτες'. Ο κόσμος για περαιτέρω πληροφορίες μπορεί να καλέσει στο 22767711.Μετά τις εμφανίσεις θα πραγματοποιήσουμε περιοδείες σε όλες τις επαρχίες.
ΕΡ: Πες μας λίγα λόγια για εσένα, για τον χαρακτήρα σου.
AΠ: Αποφεύγω να μιλώ για μένα! Αφήνω τους άλλους να σχηματίζουν άποψη!
EΡ: Σε ποια εποχή θα ήθελες να ζεις και γιατί;
AΠ: Μεσαίωνας! Κάστρα , ιππότες, άλογα !κάτι παρόμοιο με τη Κύπρο του 13' δηλαδή (η αντιστοιχία είναι σπιταρόνες για 300 χρόνια, golden boys,range rover)
EΡ: Ποια είναι η ποιο υπερεκτιμημένη αρετή;
AΠ: Tο χρήμα. Μπορεί κάποιοι να το θέλουν και να τον κυνηγούν, στα μάτια τα δικά μου όμως, είναι υπερεκτιμημένο...
ΕΡ: Πόσο εύκολο είναι να ισορροπήσεις την προσωπική σου ζωή με την επαγγελματική;
AΠ: ¨Όλα είναι εύκολα, φτάνει να το θέλεις εσύ!
«Γιατί να τον φοβηθώ τον θάνατο; Όσο εγώ είμαι εδώ, αυτός δεν έρχεται, και όταν θα έρθει, εγώ δεν θα είμαι εδώ»
EΡ: Αγαπημένος παιδικός ήρωας; Και γιατί σου άρεσε;
AΠ: Lion King! Η ζωή στη φύση, ανέμελα! Έκλαιγα ασταμάτητα όμως όταν το έβλεπα. Αργότερα είδα και το μιούζικαλ στο Λονδίνο. (τζιε τζαμέ έκλαια .Μεταξύ μας όμως..)
ΕΡ: Πως ονειρεύεσαι την εξέλιξη της πορείας σου στον χώρο της υποκριτικής και της μουσικής;
ΑΠ: Θέλω με το πέρασμα των χρόνων ,να έχω την υγεία μου και να είμαι στον χώρο που αγαπώ και να κάνω πράγματα και δουλειές που με γεμίζουν και με κάνουν χαρούμενο! Αυτό για αρχή!
EΡ: Σε τρομάζει η φθορά, τα γερατειά και ο θάνατος;
AΠ: Καθόλου. Ένας καθηγητής στη σχολή, μας έλεγε «Γιατί να τον φοβηθώ τον θάνατο; Όσο εγώ είμαι εδώ, αυτός δεν έρχεται, και όταν θα έρθει, εγώ δεν θα είμαι εδώ» Υγεία να έχουμε. Αυτό λέω πάντα!!
333333333

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου